阿源結婚

阿源結婚 : 【阿源結婚】G.E.M.樂做紅娘 祝阿源同女友白頭到老 05年《星期日檔案》「隱青」阿源要結婚了!消息一出網民都喺網上奔走相告,因為今次唔係流料,而係真o架!昔日隱閉青年,終日在家無所事事,冇理想冇目標,經過努力後再融入社會,如今都要成家立家,為女友,為屋企而努力啦!真係勵志到可以拍戲!

阿源結婚_阿源:結婚_阿源結婚
阿源結婚

而阿源同女友嘅「紅娘」,竟然係G.E.M.?皆因阿源當初鼓起勇氣,Send咗G.E.M.首《我的秘密》比女友示愛,叫女友留意歌詞,最後,得咗!

究竟,《我的秘密》邊句歌詞打動到阿源女友呢?咁就真係唔知啦,但G.E.M.知道咗阿源用佢首歌達成美事之後,都喺fb同微博po咗兩句《我的秘密》嘅歌詞:「我們之間的距離好像忽遠又忽近~你明明不在我身邊我卻覺得很親~~」佢仲祝福阿源同佢女友:「祝福你們白頭到老,永結同心❤(當紅娘感覺好奇妙)」G.E.M.同埋網民嘅祝福,相信阿源會收到o架啦!

Keyword : 阿源結婚
免費算命 請使用陽曆出生日期

性別 :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

網誌存檔